2015. március 2., hétfő

A Hír

Sziasztok!

Fogalmatok sincs, hogy milyen régóta várok arra, hogy megírhassam ezt a bejegyzést.

Hosszú hetek óta nem tudtam friss hírrel szolgálni a Tükörlelkekkel kapcsolatban. Hihetetlennek tartom, hogy ennek ellenére is gyakran kaptam Tőletek érdeklődő kérdéseket a sztoriról. Sokatoknak hiányoznak a karakterek, és ez valami eszméletlenül jó érzéssel tölt el engem. Köszönöm, hogy türelmesek voltatok, és hogy kitartottatok a történet mellett. Jelentem: megérte várakozni, fantasztikus hírrel szolgálhatok! :)

A Tükörlelkek még idén a könyvesboltok polcaira kerül. Nem is akárhogy: a saját nevemen fog megjelenni, ami azt jelenti, hogy aki eddig Dora Craibanként ismert, annak most szépen bemutatkozom. A Papp Dórára is hallgatok. :)

Személy szerint én még most sem hiszem el. Annyira lehengerlő érzés, hogy végre beavathatlak Titeket is! A háttérben már hetek óta folynak a munkálatok, nem unatkozunk, van mit csinálni; a cél, hogy minél előbb a kezetekben tarthassátok a könyvet. 

Valahogy szavakba kellene öntenem, mennyire végtelenül hálás vagyok azért, hogy tavaly március óta mellettem álltok. Márciustól októberig futott a blog, ritkán jöttek az új fejezetek, de Ti nagyon türelmes és odaadó olvasóknak bizonyultatok, és képesek voltatok minden egyes új részt ugyanolyan, ha nem egyre nagyobb lelkesedéssel fogadni. Értelmes, kedves és jólelkű emberkéket ismertem meg, amióta elindítottam a blogot. Sosem fogom megbánni, hogy ezt megtettem, szerintem életem egyik legjobb döntése volt. Bár megoldhatnánk valahogy, hogy minden egyes embert, aki követte a blogot, felkeressek, és átölelhessek. KÖSZÖNÖK MINDENT!

Ha nem szeretnétek lemaradni a Tükörlelkekkel kapcsolatos fejleményekről, akkor több helyen is megtaláltok: Facebookon az írói oldalamon, a Tükörlelkek hivatalos oldalán, Twitteren, és Molyon is.

Nagyon izgatott vagyok. Nem tudja valaki, hol tudnék egy időgépet bérelni, hogy meglátogathassam a jövőbeli könyvemet egy könyvesboltban? :D

Majd jövök, addig is legyetek rosszak! :)

DC xx

10 megjegyzés:

  1. Alig várom a könyvet. Már szinte érzem a könyv illatát és a papír érintését az ujjam alatt. Komolyan kellene az az időgép. :D Dóra, te lettél a példa képem. ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, miket mondasz! Itten fogok összeolvadni a laptopom köré... Köszönöm! :'))

      Törlés
  2. Jaj, de várom már a könyvet! Én leszek az egyik első vásárló, ebben biztos lehetsz! :) ♡

    VálaszTörlés
  3. Wíí!! Ide is muszáj írnom!
    Rettenetesen várom a könyvet!
    Az időgépet én is díjaznám! :)
    Amikor mondtam anyunak, hogy majd kötelező megvennünk a könyvedet ezt mondta: "Annyi könyvet kérsz, hogy annyi nincs is!" :') Hát jól van. Azért megvesszük! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig rettenetesen örülök neki, hogy ennyire várod! :D ♡

      Törlés
    2. Ez csak természetes!! :) ❤❤💙

      Törlés
  4. Kedves Dóra!

    Szívből gratulálok a pozitív hírekhez, s kívánom, hogy számításaid a könyv megjelenésével válljanak valóra.
    Én mindenképpen meg fogom vásárolni, s ajánlani is fogom azon barátaimnak, akik tudom, hogy vevők lehetneka történetre.
    Abszolút megérdemled, hogy ez az írás könyv formájában is megjelenjen. Már nagyon várom, hogy olvashassam, remélem minél előbb bekövetkezik ez :)
    Korábban láttam a honlapon, hogy elkezdted a kéziratát a második résznek is. Esetleg erről tudsz/szolgálhatsz valamilyen információval, hogy számíthatunk-e arra, hogy a történetet nem csak egy részen keresztül olvashatjuk/izgulhatjuk végig?

    Üdvözlettel:
    Pilgrim

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves Pilgrim! :) Nagyon szerencsés vagyok, hogy ennyire kedves olvasóim vannak.
      Igen, ki van írva a blogomon, hogy már elkezdtem írni a második részt, de egyelőre nem tudom biztosan megmondani, hány részes lesz a sorozat. Kettőt mindenféleképpen tervezek, lehet, hogy nem lesz több. Meglátjuk! :)

      Törlés
    2. Igazad van, bocsánat közben én is észrevettem :)
      Teljesen megértelek, én magam is néha kacérkodom a klaviatúrapüföléssel, s az ember sokszor nem tudja megmondani előre, hogy pontosan milyen hosszú is lesz :) Én ilyenkor azt szoktam mondani, hogy hagyom, hogy a történet írja magát :)
      Nagyon kíváncsian várom, hogy milyen hosszú lesz majd, illetve magát a könyvet is alig várom, hogy a kezembe tarthassam :)

      Törlés